2 Ιαν 2009

Χαρωπά


Πηγή εικόνας

Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ,
είμαι χαρούμενος και θέλω να στο πω.
Ο κόσμος μου άλλαξε εκείνο το λεπτό,
που μου ψιθύρισες γλυκά το σ’ αγαπώ.

Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ,
και σου σκαρώνω τραγουδάκι ερωτικό,
με λόγια όμορφα και εύθυμο σκοπό,
για να σου πω το πιο κρυφό μου μυστικό.

Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ,
και ταξιδεύω σ’ έναν κόσμο μαγικό,
που ’ναι κρυμμένος σε δωμάτιο παιδικό,
ένα τοπίο για μας τους δύο ειδυλλιακό.

Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ,
στον έρωτα μας δίνω μέτρο και ρυθμό,
μόνος χορεύω μα το ξέρω – είσαι δω,
μέσα σε κάθε στίχο που σου τραγουδώ.

Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ,
χοροπηδάω, παραμιλάω, χαμογελώ.
Κάθε ανάσα, κάθε σκέψη που γεννώ,
σου τη χαρίζω για να γεμίζω το κενό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Our site is at APN Greece Directory